środa, 21 grudnia 2016

1. Time is running out

Cześć. Hej. Witajcie,

Minęły prawie dwa lata od momentu opuszczenia tego bloga. Czy żałuje? Tak. W moim życiu pozmieniało się naprawdę wiele - dużo rzeczy negatywnych i pozytywnych.

Zmieniłam się, nie ukrywam. Popełniam dalej wiele błędów i szczerze to chyba się na nich nie uczę. Figurki włożyłam do pudełka, głęboko do szafy. Nie pamiętam kiedy dotykałam aparat. Przyjemność z robienia zdjęć - zniknęła.

Rozwinęłam się w jeździe konnej. Zdałam odznakę, uczę się półpiruetów. Jest nawet szansa, że wystartuje w zawodach ujeżdżeniowych. Siedem lat pracy może nie pójdzie na marne. Może.

Może czas wrócić? Wyjąć aparat, figurki? Nie wiem, nie obiecuję. Ale wiem jedno, że spróbuję.

Tęskniłam ♥
Iskra

PS: Wejście smoka biczys. 

6 komentarzy:

  1. Iskra!!! Jak ja teskniłam!!! Cały czas czekałam aż wrócisz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa, Iskra! 😀
    Straaaaaasznie brakowało mi twojego stylu pisania, dobrze, że jesteś ❤ xd Czekam na nową notkę 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Fajnie, że postanowiłaś wrócić :D czekam na nowy post!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam kolejne posty :) serdecznie witamy wśród żywych ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń